şablonum yenilendi

ben bu .wordpress. çok yeniyim arkadaşlar  şablonumda hiç hoşuma gitmiyordu yeni tanıştığım arkadaşım kübra arkadaşımla tanışana dek şablon yaptığını öğrendim rica ettim benim içinde bir şablon yaparmısın diye sağolsun beni kırmadı ve bu çok güzel şablonu yaptı çok çok beğendim ellerine sağlık kübra cığım eğer sizde bu güzel şablonlardan yaptırmak isterseniz arkadaşımı ziyaret etmeniz yeter çünkü çok beğeneceksiniz şablonlarını http://fashionwomenbella.wordpress.com/ tekrar çok teşekkür ediyorum canım

9 Yorum

Filed under yazılarım

9 responses to “şablonum yenilendi

  1. Hayırlı olsun çok güzel olmuş sevgili Kübra’nın da ellerine sağlık bu konuda çok başarılı:))

  2. tşk canım evet çok güzel şablon yapıyor çok beğendim

  3. EVLİ , MUTLU , ÇOCUKLU ツ

    ne güzel olmuş canım 🙂
    düzenini oturtmuşsun …
    qüle qüle kullan şablonunu çok beğendim 🙂

  4. Çok tatlısın sen yaaaa,çok güzel olmuş,beğendim:)
    güle güle kullan yeni şablonunu şeker şey:)
    öpüyorum seni,sağlıcakla kal.Hayırlı cumalar,sevgiler,selamlar

  5. “Kalpleri taşlaşmış,
    gönül gözleri körleşmiş insanlardanda hidayetini esirgeme Ya Rabbim!”

    Hayırlı cumalar,selamlar

Bir Cevap Yazın

