dünya kadınlar gününüz kutlu olsun

merhaba arkadaşlar dünya kadınlar gününüz kutlu olsun aslında bizde kadınlar günü

kutlanmaz ama çünkü her gün kadınlar günü olsun bir gün değil ama kadınlar günün de bize yapılanlara bakın bloglarımızı kapatılıyor böylemi hediye veriyorlar bize bloglarımız kapanmasın bende yeni bir site açtım tamamen kapanırsa beni bu adreste bulabilirsiniz benimbecerilerim hepinizi bekliyorum buraya bir türlü alışamıyorum anlamıyorum bile blogspot buradan kolayıma geliyor umarım bu sitem kapanmaz herkese sevgiler

Yorum bırakın

Filed under Uncategorized, yazılarım

Bir Cevap Yazın

