>BLOGUMA DOKUNMAYIN

>merhaba arkadaşlar dün sabah her zamanki gibi sitemi açmak istedim ama yerine şu yazıyı okudum mahkeme kararıyla kapatıldı görünce çok oldum ne yaptık ta kapatıldı diye bu gün bloguma girebildim ama çok üzgünüm kapatılacağı için umarım kapatılmaz 1 senedir emek veriyorum bazı arkadaşlarımın daha çok emeği var hiçmi emeğe saygı kalmadı zararlı siteler var onları kapasınlar bizlerin kimseye zararı bile yok blogumuza dokunmasınlar dokunanları KINIYORUM KINIYORUM KINIYORUM …

8 Yorum

Filed under yazılarım

8 responses to “>BLOGUMA DOKUNMAYIN

  1. >BUNA ZIUA .CE FACI???TRIMITDRAGOSTEFLORIO PRIMAVARA FRUMOASAMARI

  2. >mari: canım iyi değilim bloglarımızı kapatıyorlar

  3. >ahahha bir de öyle bir yazı kymuşlar ki -bu site- diye.. sanki kişisel blog kapatılmış gibi.. bilmyen olsa napmış bu kişi diyecekler.. ben gezniyorum şimdilik … sevemedim wordpressii valla

  4. >Burada olmana sevindim. Görüşmek dileği ile..

  5. Canımmm komşumu geldin sen bana,hoşgeldin…
    hayırlı olsun yeni adresin,güle güle otur canım:) e bir finan kahve ikram edersin artık:)))
    sevgiler,selamlar

  6. fashion women bella

    canım merhaba benim mail adresime mail atarsan eğer sana örnek çalışmalarımı gönderebilirim wordpressten bakarsın tasarımlara seçim yaparsın eğer sana uyarsa. öpüyorum sevgiler

Bir Cevap Yazın

